V současné době hledáme kolegy/kolegyně, kteří/které zabezpečí agendu předpisu, postará se o kontrolu plateb a upomínky nedoplatků a zajistí veškerou komunikaci s uživateli a výborem SVJ a BD.
Co bude Vaší náplní práce?
- vyhotovení záloh k úhradě nákladů spojených se správou domu a služeb, úprava výše záloh na služby
- kontrola a párování plateb
- evidence neplatičů a řešení upomínek
- příprava platebních poukazů k úhradě
- rozúčtování záloh na služby v rámci ročního vyúčtování
- řešení požadavků a změn uživatelů vztahujících se k předpisu plateb
Jaké jsou předpoklady?
- SŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
- zkušenosti s předpisem nájemného a technickou správou nemovitostí VELKOU VÝHODOU
- pokročilá znalost MS Office (Word, Excel)
- samostatnost, chuť do práce a proaktivita
- nástup možný IHNED
Proč pracovat u nás?
- jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost
- podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
- garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
- 1 den narozeninového volna
- 5 týdnů dovolené
- volitelný systém benefitů - Cafetéria, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt:
Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, vložte Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341.